جستجوکده

جستجوکده

دستاورد جستجوی پرسشهای من از دنیای اینترنت
جستجوکده

جستجوکده

دستاورد جستجوی پرسشهای من از دنیای اینترنت

۵ عادت غذایی برای داشتن انرژی بیشتر



برای همه ما پیش می‌آید که در ساعاتی از روز یا در حین کار احساس کمبود انرژی می‌کنیم. در این مطلب به سراغ ۵ عادت غذایی می‌رویم که این مشکل را برطرف می‌کنند.  

 


1- کنترل خوردن قهوه در طول روز


قهوه به دلیل داشتن کافئین ممکن است باعث شود که بدن شما با از دست دادن انرژی در طول روز مواجه شود.



2- به جای قهوه چای بنوشید


اگر شما در طول روز نیاز به انتخاب یک نوشیدنی کافئین دار پیدا کردید، چای را انتخاب کنید تا  قهوه. یک مطالعه نشان داد که نوشیدن چای در تمام طول روز باعث بهبود هوشیاری و عملکرد می شود و همچنین نوشیدن چای به جای  قهوه باعث می شود که شما کمتر مبتلا به اختلال در خواب شوید.



3- خوردن ترکیبی از پروتئین با کربوهیدرات های خوب


خوردن یک اسنک که شامل یک یا دو اونس پروتئین با برخی از کربوهیدرات های پیچیده باعث می شود تا شما انرژی از دست داده خود را سریع بازیابی کنید. به عنوان مثال می توانید از مخلوط دنباله آجیل و انواع میوه خشک و یا  چند تکه نان تست و کره بادام زمینی استفاده کنید.



4- جویدن نعناع یا آدامس نعناع


شما با خوردن نعناع و یا یک آدامس نعنایی کمی از انرژی از دست داده ی خود را به دلیل نیروی عطر و طعم و بوی نعناع بازیابی می کنید حتی اگر شما خواب بوده باشید نعناع می تواند شما را شاداب و سرحال کند.



5- چیزی شیرین بنوشید


درمان قدیمی برای خستگی ملاس (شیره قند) می باشد احتمالا به این دلیل است که این ماده حاوی آهن می باشد، که می تواند با کم خونی بدن در بدن مقابله کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد